Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 12:06:13 +0300

Registreerimise kuupäev: 18.10.2024

Registreerimise number: 9.3-4/24/10102-2

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele 
isikutele on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.